Bi radi pridobili čim več obiskovalcev na spletno stran?
Potem je off-site optimizacija zagotovo ena od tistih metod, ki vam lahko pomaga pri tem. Z njo lahko na spletu dosežete zelo veliko, seveda pod pogojem, da se je lotite na pravi način. Torej v sodelovanju s strokovnjaki, ki se na to področje dobro spoznajo ter točno vedo, kako lahko dosežete najboljše rezultate v čim krajšem času.
Če je to tudi vaš cilj, obiščite vendi.digital – digitalno SEO agencijo, v kateri točno vedo, kako lahko off-site optimizacija koristi vaši spletni strani.
Izboljšajte prepoznavnost spletne trgovine ali strani
Če želite izboljšati prepoznavnost spletne trgovine ali spletne strani, oglaševanje ni edini način, s katerim to lahko uspešno dosežete. Pri tem vam lahko zelo pomaga tudi offsite optimizacija. Kaj to sploh je in kako se jo uporablja? Kako lahko off-site SEO izboljša vašo prepoznavnost na spletu? O tem pa več v nadaljevanju!
Kaj je off-site optimizacija in kako deluje?
Gre za to, da vaša spletna stran pridobi čim več kakovostnih linkov oziroma povezav z drugih spletnih strani.
Zaradi tega vaša spletna stran postane bolj relevantna oziroma pomembna, kar je razlog, da jo tako imenovani spletni pajki oziroma algoritmi spletnih iskalnikov med zadetki iskanj uvrstijo višje.
Katere spletne strani imajo več obiska?
Spletne strani, ki so uvrščene na prvo stran med zadetki oziroma na prva mesta med njimi, imajo veliko več obiska, saj je dokazano, da spletni obiskovalci večkrat kliknejo na njih. Ko recimo nek spletni obiskovalec išče določen izdelek ali storitev, to vpiše v spletni iskalnik, ki mu ponudi več različnih zadetkov oziroma možnosti. Med zadetki so različne spletne strani, ki so povezane s ključno besedo, ki jo je spletni obiskovalec vpisal v iskalnik. Če je med njimi tudi vaša spletna stran, obstaja veliko večja verjetnost, da bo obiskovalec kliknil nanjo, kot pa če je povezava na vašo spletno stran šele na drugi ali tretji strani med zadetki.
Kako je obisk spletne strani povezan z njeno uspešnostjo?
Če želite imeti uspešno spletno stran, to lahko dosežete le tako, da nanjo privabite čim več obiskovalcev. Število obiskovalcev je pomemben faktor pri privabljanju oglaševalcev, da na vaši spletni strani zakupijo oglas ali PR članek, prav tako pa več obiskovalec pomeni tudi več možnosti za to, da bo kakšen od njih pri vas opravil nakup ali naročil vašo storitev. V kolikor neke spletne trgovine ne obišče nihče, tudi nihče ne bo nič kupil v njej. Več ko je obiskovalcev v spletni trgovini, več bo tudi nakupov v njej. Zaradi tega je vaš cilj, da ima vaša spletna trgovina ali spletna stran čim več obiska, pri čemer pa vam lahko pomaga tudi off-site optimizacija.