Spletni blogi so se razvili iz osebnih dnevnikov, dandanes pa so postali že čisto pravo marketinško orodje, ki se ga da dobro izkoristiti za promocijo, pa tudi za zaslužek. To ne velja le za tiste, ki pripravljajo svoj spletni blog kot medij, na katerem predstavljajo različne vsebine, ampak ima blog kot oblika besedila promocijski oziroma marketinški potencial tudi za podjetja. Ta se lahko odločijo za pisanje blogov na svoji spletni strani oziroma se je za to vsekakor pametno odločiti.
Zakaj na spletno stran podjetja dodati blog?
Vedno več spletnih strani podjetij objavlja tudi bloge. V člankih, ki so objavljeni v njih, predstavljajo svoje izdelke, storitve in produkte, informirajo svoje stranke, jim predstavljajo različne zanimivosti in dodatne vsebine. S tem poskrbijo za to, da se na spletni strani vedno najde kaj svežega in uporabnega – nekaj, kar pritegne bralce oziroma poskrbi za to, da določeno spletno stran med mnogimi drugimi sploh najdejo. Prav zato je pisanje blogov tudi za podjetja zelo pomembno.
Blogi pogosto nadomeščajo tudi tako imenovane novice, torej kategorijo na spletni strani, kjer se je objavljajo različna obvestila in informacije, vabila in podobno. Nekatere spletne strani novice še vedno objavljajo na tak način, a imajo poleg tega tudi blog, pri drugih pa je ta popolnoma nadomestil tudi objavo novic, saj ima lahko do neke mere podobno funkcijo, le da je vsebine na njem več, kar pa izboljša tudi možnosti za SEO optimizacijo spletne strani. Prav pomembnost SEO optimizacije spletnih strani, je zagotovo vplivala na to, da imajo spletne strani vedno več vsebine.
Kako poskrbeti za profesionalno pisanje blogov?
Če želi neko podjetje imeti na spletni strani tudi blog, je zelo pomembno, da se tega loti profesionalno. Zaradi tega je v ta namen najbolje najeti profesionalnega pisca, ki bo skrbel samo za to. Tako bodo objave kakovostne, redne in privlačno napisane, kar je zelo pomembno, če želite z njimi poskrbeti za promocijo.
O čem in kako pisati?
Že vnaprej je treba razmisliti, o čem sploh pisati in na kakšen način – kaj bi lahko ponudili bralcem, kakšno dodatno vrednost bi jim lahko ponudili z vsebino objav na vašem blogu? Pri izbiri tematik in načrtovanju posameznih objav pa vam s svojimi idejami zagotovo lahko pomaga tudi profesionalni pisec, ki bo na podlagi svojih izkušenj najbolje znal oceniti, katera tema bi bila zanimiva za širšo javnost in za vas pripravil članek oziroma objavo o njej.