Če imate internetno spletno stran, potem si zagotovo želite, da bi bila ta čim bolj uspešna. Vsak, ki ima svojo spletno trgovino, si želi, da bi v njej prodal čim več. Vsak, ki na spletu predstavlja svoje storitve, pa si želi, da bi dobil čim več strank. Do obeh ciljev vam lahko pomaga metoda, ki jo imenujemo SEO optimizacija in o kateri se v zadnjem času veliko govori. Če zanjo še niste slišali, potem boste po koncu branja članka o njej zagotovo vedeli nekaj več. Predvsem pa boste prepričani, da je to metoda, ki lahko pomaga tudi vam, da na spletu dosežete kar se da najboljše rezultate.
On-site in off-site SEO
SEO optimizacija se deli na on-site in off-site SEO. Pri prvem gre za optimiziranje same spletne strani, pri drugem pa je namenjen temu, da vaša stran dobi pomembnost in relevantnost na spletu:
- on-site SEO vključuje optimiziranje URL naslovov, poimenovanj kategorij in izdelkov, strukture spletne strani, njene vsebine, slik in drugih elementov,
- off-site SEO pa je sestavljen iz ustvarjanja različnih povezav do vaše strani na drugih spletnih straneh, pri čemer si lahko pomagamo s t. i. SEO članki, PR članki in različnimi drugimi tehnikami.
Kako optimizirati spletno stran?
Na internetu lahko najdemo veliko koristnih informacij, zato si lahko na njem preberete tudi veliko člankov, ki govorijo o tem, kako pravilno optimizirati svojo spletno stran. Če sledite navodilom v teh člankih, lahko marsikaj naredite za to, da bo vaša stran delovala bolje in da bo vsaj malo prilagojena tudi SEO področju, vendar pa boste največ zato naredili, če boste to nalogo zaupali strokovnjaku. Ta bo namreč na podlagi svojega znanja in izkušenj lahko poskrbel za to, da bo SEO optimizacija vaše spletne strani res izpeljana celovito in tako, kot je treba.
Katerega ponudnika za SEO izbrati?
Tudi v Sloveniji deluje kar nekaj ponudnikov za SEO. Vsak od njih ima malo drugačne metode, razlikujejo se tudi po cenah in različnih drugih lastnostih. Zaradi tega se marsikateri lastnik spletne strani, spletne trgovine, bloga itd. sprašuje, koga med njimi izbrati. Prvi kriterij pri tem je zagotovo cena. Star pregovor pravi, da malo denarja prinese malo muzike in to drži večkrat, kot bi si želeli. Strokovnjak z izkušnjami namreč svojih storitev zagotovo ne bo prodajal pod ceno, zato se za ponudnika s sumljivo nizkimi cenami zagotovo ni pametno odločiti. Pametno pa je odločiti za nekoga, ki se na SEO res dobro spozna in ima za sabo tudi veliko uspešno izpeljanih projektov. Pred izbiro si zato velja ogledati njegove reference, prav tako pa je dobro, da izberete nekoga, ki ni ozko usmerjen samo v SEO, ampak se spozna tudi na druga področja, kot je recimo Google oglaševanje, izdelava spletnih strani, pisanje besedil, digitalni marketing … Vse našteto je namreč pomembno za to, da bo vaša spletna stran res uspešna.